Rumeurs Hommes lezards
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Re: Rumeurs Hommes lezards
Ouaip, c'est Tetto'eko, prêtre skink sur palanquin!
le fou de bastogne- A sa place à la table
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Re: Rumeurs Hommes lezards
Warfo a écrit:Lizardmen Rumours Part 6 - Some rules revealed! Update1
Thanks to various sources that seem to have got their hands on the book/seen it rather early:
To keep from "spoiling" new rules will keep this updated as more formation comes in rather than use twitter.
Bastilodon
150 point laser cannon
S4 T5 4W's 3 attacks 2+ Armour
Beam of Chotex is a bound spell 3 range 24 - roll a D6 1 D3 S3 hits, 2-3 D6S4 4-5 2D6 S5 roll a 6 2D6 S6 & -1WS & BS till next magic phase
For the Snakes, the ranged bit is range D6". every unit with D6" gets 2D6 st2 hits. Also work in combat. All swarms with 6" get a new base on a 4+
Stegadons now have combined profile. Can upgrade to have d3 wound impact hits.
Ancient steg gives units within 6 6+ ward with the engine. Also choose a Lore and it's 1 easier to cast. This stacks
Kroxigor: S5 baby! Plus predatory fighter
Cold Ones have 2 Attacks
Skink cohorts can be upgraded to have poison close combat attacks. 2 points per model.
Skink leadership has gone down to 5. No cost to swap weapons on skirmishers.
Saurus Cav w spears 34pts
Terradons 35pts +1 to upgrade to flaming bolas (s4 flaming QTF)
Rippers 40pts
magic items...
Blade of realities 100 points - no armour or wards
Stegadon helm 40 points - +1 save, +1 toughness, D3 impact hits
Jaguar standard - 50 points unit has swiftstride
Skavenpelt banner - 65 points all models get frenzy and hatred of skaven.. all skaven hate the unit..
Cube of darkness - 30 points - on a 2+ spell auto dispelled, on another 2+ for every remains in play spell end on a 2+
Plaque of dominion - 25 points - bound spell L3 all enemy wizards within 18 get stupidity
Piranha blade - 50 points - D3 W's AP
Cloak of feathers - 35 points for a flying skink character on foot..
Horn of Kygor - 35 points - sounds at start of move phase, all friendly monsters, cav, war beasts, get frenzy
Egg of quango - 30 points - one use only in combat, roll a D6: 1 D6 S3, 2-3 D6 S4, or 4+ does 2D6 S5.
Slann is infantry – but cannot be thunderstomped
Soul of stone 25 points - allows the Slann to add or subtract 1 from the miscast result instead of original
Wandering Deliberations 30 points - Slann knows all 8 sig spells from rule book
Slann can only go in second rank in temple guard unit. Always passes LOS.
you can have 4 - various points (from 20 to 60)
Most expensive one makes you unstable and ethereal
loremaster high
One allows you to channel 3 dice
One allows you to store 1 dispel dice for the next phase
Cause terror
Razordon - Grapeshot @ st4. reroll arty dice on stand and shoot
Salamander breath now s4. Can move, but not march, and shoot. No more autopanic
NO lord level Skink Priest
C'est la fin du slann, 300pts de base pour ça
Le bastilodon par contre, deux trois canons-lasers je prends !! (faudra bien utiliser les DP^^)
La fin du Stég qui donne les hautes valeurs de force des gabarits à un skink ^^
Par contre le D3 blessures sur les touches d'impact!!! Alors..., 2 stegs qui chargent une unité de Ventres Durs, 5 MORTS juste avec les touches d'impact!!!!
Kroxi à F5 + prédateur, saurus prédateurs, je vais resortir de vieilles figs!!!
Re: Rumeurs Hommes lezards
Avec autant de prédateur et une rumeur qui permet de passer à prédateur sur 5+ pendant un tour (avec un rayon d'action ?) avec le troglodon, il y a moyen de sortir un gros tour de càc je pense.
A voir les points mais le skink poison et les krox pour ouvrir le blindé me paraissent bien en base, surtout si c'est toujours impiétinable.
Le slann va beaucoup changer c'est certain mais un lvl 4 est toujours utile, surtout dans une armée avec autant de sensibilité aux autokill init. Peut-être que la doublette de lvl 1 ou 2 de la bête/cieux avec pam et cube suffira à bloquer le soleil ceci dit. Perso le slann avec tout les sorts primaire me plaît pas mal.
L'obket de sort du bastiladon a l'air très bon, surtout parce que 3+... Faudra faire gaffe au métal sur le pépère quand même, je sais pas cb de pv il aura mais si on est dans les 4 comme beaucoup de monstres en ce moment le domaine du métal va prélever un lourd tribut.
Le steg impact D3 pv va vraiment compliquer l'existence des ogres en tournoi pour moi, ils sont déjà plus trop à la fête mais à le match up est largement en faveur du lézard même avec un désosseur de la mort.
Si les listes tournent en full dinos, le domaine des cieux va juste être le must have des joueurs lézards pour spammer le blizzard sur les canons adverses.
Les listes sans slann devraient être sympa à jouer grâce à l'accès au domaine de la bête.
Question bonus, on aura quelqu'un avec un livre HL mardi histoire de le disséquer tous ensemble ?
A voir les points mais le skink poison et les krox pour ouvrir le blindé me paraissent bien en base, surtout si c'est toujours impiétinable.
Le slann va beaucoup changer c'est certain mais un lvl 4 est toujours utile, surtout dans une armée avec autant de sensibilité aux autokill init. Peut-être que la doublette de lvl 1 ou 2 de la bête/cieux avec pam et cube suffira à bloquer le soleil ceci dit. Perso le slann avec tout les sorts primaire me plaît pas mal.
L'obket de sort du bastiladon a l'air très bon, surtout parce que 3+... Faudra faire gaffe au métal sur le pépère quand même, je sais pas cb de pv il aura mais si on est dans les 4 comme beaucoup de monstres en ce moment le domaine du métal va prélever un lourd tribut.
Le steg impact D3 pv va vraiment compliquer l'existence des ogres en tournoi pour moi, ils sont déjà plus trop à la fête mais à le match up est largement en faveur du lézard même avec un désosseur de la mort.
Si les listes tournent en full dinos, le domaine des cieux va juste être le must have des joueurs lézards pour spammer le blizzard sur les canons adverses.
Les listes sans slann devraient être sympa à jouer grâce à l'accès au domaine de la bête.
Question bonus, on aura quelqu'un avec un livre HL mardi histoire de le disséquer tous ensemble ?
Morskit- A sa place à la table
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Re: Rumeurs Hommes lezards
De Lustria Online :
Citation:
The carnosaur upgrade bloodcurdling roar requires that you roll 3D6 and discard the lowest dice on terror tests according to the source (not just roll 3D6 for LD) and the other upgrade is apparently swiftstride.
Améliorations du Carnosaure : Quand l'adversaire teste pour la Terreur infligée par le Carno', il doit lancer 3D6 et garder les 2 plus hauts résultats.
Le Carnosaure gagne la règle Rapide.
The Oracle skink on the Troglodon may have the same rule as skink priests in allowing the Slann to use the skink Oracle for line of sight, front rank and range for MM and DD spells. The divining rod upgrade for the oracle allows it to channel as though a wizard. The oracle is part of the Troglodon model (split profile) and cannot be separately targetted.
L'Oracle Skink sur Troglodon a, comme les Prêtre Skink, la Télépathie, permettant aux Slanns de lancer les Projectiles Magiques et Dommages Directs.
L'amélioration de l'Oracle lui permet de Canaliser, comme les autres sorciers.
L'Oracle a un profil combiné avec le Troglodon et ne peut être prit pour cible.
Steg upgrade sharpened horns (10ss) gives multiple wounds D3 special rule for impact hits only. Unstoppable charge (devastating charge??) is 5ss. Stegs (ancient and regular) are both cheaper and Ancient steg has the EOTG upgrade in the rare slot but it is only a 6+ ward save (not 5+) but also gives +1 to casting attempts in one chosen lore.
Les améliorations des Stégadons : D3 PV pour les touches d'impact (20 points).
Charge dévastatrice? 10 points.
Les 2 types de Stégadons sont moins chers et l'amélioration Machine des Dieux en choix rare n'accorde qu'une invu' 6+, mais donne +1 pour les tentatives de lancement de sorts pour un domaine.
Slann can take up to 75ss in disciplines (max 4)
Le Slann peut avoir jusqu'à 150 points de Disciplines (maximum 4).
Disciplines in order from cheapest to highest:
Reservoir of Eldritch Energy- Can save 1 unused dispel die to use for the next magic phase on a D6 roll of 2+ ( can't go beyond the pool limit.)
Soul of Stone- When rolling a miscast you can add or subtract 1 from the result instead of accepting the original result(min. 2 and max. 12 on the table.)
Becalming Cogitation- re-rolls first failed dispel attempt in each magic phase.
Wandering Deliberations- Knows all basic lore signature spells ( can't be used with the Lore Master of High Magic one.)
Harmonic Convergence- Slann rolls 2 additional dice whenever he attempts to channel power or dispel dice.
The Harrowing Scrutiny- Terror
Transcendent Healing- 40K Regeneration
Unfathomable Presence- Roll a D3 at the start of enemy magic phase, gains Magic resistance (X) until end of turn where X is equal to the D3 result.
Focus of Mystery- Lore Master for High Magic
Higher State of Consiciousness- Ethereal and Unstable but can't join units.
Disciplines, de la moins chère à la plus chère :
Garde en réserve un dé de dissipation non utilisé pour la phase de magie suivante sur 2+ (mais sans dépasser les 12 dés par phase).
Permet d'ajouter ou d'enlever 1 au résultat du jet dans le tableau des Fiascos.
Relance le premier jet de dissipation raté lors de chaque phase de magie.
Connait tous les sorts primaires (ne peut être utilisé avec la discipline Maitre du Savoir -Haute Magie- ).
Lance 3 dés pour canaliser les dés de pouvoir et de dissipation.
Terreur.
Régénération de 40k (me demandez pas ce que c'est ).
Au début de chaque phase de magie adversaire, Résistance à la Magie (D3).
Maitre du Savoir (Haute Magie).
Ethéré et Instable, mais ne peut rejoindre d'unité.
Apparently, predatory fighter rule forces a test to avoid charging or over-running (can avoid with LD test). The extra attacks generated by predatory fighter rule do not also have predatory fighter ability. So, if you roll a 6 to hit with one of the extra attacks gained from this rule, you do not get another extra attack.
PF obligerait à charger et à effectuer des charges irrésistibles (sous réserve d'un test de Cd).
Les Attaques gagnées par PF ne se cumulent pas.
The troglodon special roar that gives an extra attack on a 5+ roll to hit for models with the predatory fighter rule is a one-use only rule and affects all units within 12". Trogs are 100ss and in rare slot.
Le Rugissement du Troglodon améliore la règle PF (5+ au lieu de 6+) pour toutes les unités dans un rayon de 12ps. Une seule utilisation.
TG still have same equipment (LA, shield, scaly skin, halberd) as before. Slann auto passes look out sir test if in or near? a TG unit. Also, -1ss cheaper.
Gardes du Temple, idem qu'avant, mais perdent 2 points.
Bastiladon howday (solar engine) gives +1 initiative to all cold-blooded units within 6". Apparently, the snake howda (Ark of Sotek) can be employed (bound spell?) even if marching or charging and in combat. 2D6 S2 poisoned hits on each enemy unit within 6" (even if in combat) and generate at jungle swarm model on a 4+ in a swarm unit within 6" of the basti (not sure if both effects or two separate abilities from the howdah).
Machine Solaire du Bastilodon donne +1 à toutes les unités flegmatiques dans un rayon de 6 ps.
L'Arche de Sotek (objet de sort?) peut être utilisée même après une marche forcée ou une charge. 2D6 touches de F2 sur toutes les unités ennemies dans un rayon de 6 ps (même engagées en combat) et génère un nouveau socle de Nuée de la Jungle sur 4+ à une unité de Nuées dans un rayon de 6 ps (pas sûr si les deux effets sont cumulés ou séparés).
Cold one cav are cheaper base cost (-2.5ss) and can still take magic banners.
Cavalerie Saurus moins chers de 5 points et peuvent prendre des Bannières Magiques.
Citation:
The carnosaur upgrade bloodcurdling roar requires that you roll 3D6 and discard the lowest dice on terror tests according to the source (not just roll 3D6 for LD) and the other upgrade is apparently swiftstride.
Améliorations du Carnosaure : Quand l'adversaire teste pour la Terreur infligée par le Carno', il doit lancer 3D6 et garder les 2 plus hauts résultats.
Le Carnosaure gagne la règle Rapide.
The Oracle skink on the Troglodon may have the same rule as skink priests in allowing the Slann to use the skink Oracle for line of sight, front rank and range for MM and DD spells. The divining rod upgrade for the oracle allows it to channel as though a wizard. The oracle is part of the Troglodon model (split profile) and cannot be separately targetted.
L'Oracle Skink sur Troglodon a, comme les Prêtre Skink, la Télépathie, permettant aux Slanns de lancer les Projectiles Magiques et Dommages Directs.
L'amélioration de l'Oracle lui permet de Canaliser, comme les autres sorciers.
L'Oracle a un profil combiné avec le Troglodon et ne peut être prit pour cible.
Steg upgrade sharpened horns (10ss) gives multiple wounds D3 special rule for impact hits only. Unstoppable charge (devastating charge??) is 5ss. Stegs (ancient and regular) are both cheaper and Ancient steg has the EOTG upgrade in the rare slot but it is only a 6+ ward save (not 5+) but also gives +1 to casting attempts in one chosen lore.
Les améliorations des Stégadons : D3 PV pour les touches d'impact (20 points).
Charge dévastatrice? 10 points.
Les 2 types de Stégadons sont moins chers et l'amélioration Machine des Dieux en choix rare n'accorde qu'une invu' 6+, mais donne +1 pour les tentatives de lancement de sorts pour un domaine.
Slann can take up to 75ss in disciplines (max 4)
Le Slann peut avoir jusqu'à 150 points de Disciplines (maximum 4).
Disciplines in order from cheapest to highest:
Reservoir of Eldritch Energy- Can save 1 unused dispel die to use for the next magic phase on a D6 roll of 2+ ( can't go beyond the pool limit.)
Soul of Stone- When rolling a miscast you can add or subtract 1 from the result instead of accepting the original result(min. 2 and max. 12 on the table.)
Becalming Cogitation- re-rolls first failed dispel attempt in each magic phase.
Wandering Deliberations- Knows all basic lore signature spells ( can't be used with the Lore Master of High Magic one.)
Harmonic Convergence- Slann rolls 2 additional dice whenever he attempts to channel power or dispel dice.
The Harrowing Scrutiny- Terror
Transcendent Healing- 40K Regeneration
Unfathomable Presence- Roll a D3 at the start of enemy magic phase, gains Magic resistance (X) until end of turn where X is equal to the D3 result.
Focus of Mystery- Lore Master for High Magic
Higher State of Consiciousness- Ethereal and Unstable but can't join units.
Disciplines, de la moins chère à la plus chère :
Garde en réserve un dé de dissipation non utilisé pour la phase de magie suivante sur 2+ (mais sans dépasser les 12 dés par phase).
Permet d'ajouter ou d'enlever 1 au résultat du jet dans le tableau des Fiascos.
Relance le premier jet de dissipation raté lors de chaque phase de magie.
Connait tous les sorts primaires (ne peut être utilisé avec la discipline Maitre du Savoir -Haute Magie- ).
Lance 3 dés pour canaliser les dés de pouvoir et de dissipation.
Terreur.
Régénération de 40k (me demandez pas ce que c'est ).
Au début de chaque phase de magie adversaire, Résistance à la Magie (D3).
Maitre du Savoir (Haute Magie).
Ethéré et Instable, mais ne peut rejoindre d'unité.
Apparently, predatory fighter rule forces a test to avoid charging or over-running (can avoid with LD test). The extra attacks generated by predatory fighter rule do not also have predatory fighter ability. So, if you roll a 6 to hit with one of the extra attacks gained from this rule, you do not get another extra attack.
PF obligerait à charger et à effectuer des charges irrésistibles (sous réserve d'un test de Cd).
Les Attaques gagnées par PF ne se cumulent pas.
The troglodon special roar that gives an extra attack on a 5+ roll to hit for models with the predatory fighter rule is a one-use only rule and affects all units within 12". Trogs are 100ss and in rare slot.
Le Rugissement du Troglodon améliore la règle PF (5+ au lieu de 6+) pour toutes les unités dans un rayon de 12ps. Une seule utilisation.
TG still have same equipment (LA, shield, scaly skin, halberd) as before. Slann auto passes look out sir test if in or near? a TG unit. Also, -1ss cheaper.
Gardes du Temple, idem qu'avant, mais perdent 2 points.
Bastiladon howday (solar engine) gives +1 initiative to all cold-blooded units within 6". Apparently, the snake howda (Ark of Sotek) can be employed (bound spell?) even if marching or charging and in combat. 2D6 S2 poisoned hits on each enemy unit within 6" (even if in combat) and generate at jungle swarm model on a 4+ in a swarm unit within 6" of the basti (not sure if both effects or two separate abilities from the howdah).
Machine Solaire du Bastilodon donne +1 à toutes les unités flegmatiques dans un rayon de 6 ps.
L'Arche de Sotek (objet de sort?) peut être utilisée même après une marche forcée ou une charge. 2D6 touches de F2 sur toutes les unités ennemies dans un rayon de 6 ps (même engagées en combat) et génère un nouveau socle de Nuée de la Jungle sur 4+ à une unité de Nuées dans un rayon de 6 ps (pas sûr si les deux effets sont cumulés ou séparés).
Cold one cav are cheaper base cost (-2.5ss) and can still take magic banners.
Cavalerie Saurus moins chers de 5 points et peuvent prendre des Bannières Magiques.
Re: Rumeurs Hommes lezards
Perso Spé :
Re: New Lizardmen Rumours
Only thing else different about Kroq Gar is if Slain- Grymloq auto passes and gets Frenzy and never loses. Nothing happens if Grymloq dies.
Kroak- Can never have his wizard lv reduced to below 1. Lv.4 and knows Deliverance of Itza which he can cast multiple times at different ranges, if he forgets it, has it lost, stolen or swapped then he auto relearns it and the other wizard loses it. It targets all enemies within 12 and does 2D6 S4 hits unless the target is Daemonic, Undead, or Nehekharan Undead then it is 3D6. Has a 3+ Ward. Gives Temple Guard that he joins Unbreakable. -1 to hit him or any unit he joins. on a 2+ he doesn't take a miscast and instead takes a S6 hit and loses D6 power dice, if used through a Vassal and miscasts then the vassal takes a S6 hit as well. BS reduced to 1. no other changes.
Mazdamundi is Lv. 4 and can take any basic lore or high magic and is a lore master for whichever he chooses. is Stubborn. Has Becalming, Harmonic, Soul of Stone, and Transcendent healing. His weapon is no longer S5 but if he hits a model with magic items then on a D6 roll of 6 he destroys all their magic items. Sunburst Standard is a BSB Once per game at the beginning of enemy shooting phase enemies that target him and units within 12 of him suffer a -1 to hit them. Zlaaq has 3+ sacly skin. rest of them coming.
Gor-Rok gets T6, gains immune to psychology and predatory fighter. Resilient lets him only take 1 wound against Killing blow, heroic killing blow, and mulitple wounds on a 2+. His Mace allows him to re-roll failed to hit rolls and he earns extra attacks from PF on 5s and 6s. His Shield gives him +2 to armor save and if charged- enemy models in base contact with you take dangerous terrain at -1.
Chakax is unchanged except he destroys random magic items on a 5+.
Tehenhauin is a Lv3 Beasts wizard, Poisoned attacks against him must always roll to wound. He upgrades all skinks and skink riders to have hatred to skaven for half a slave per model. has acane vassal. His tide of serpents is D6 at WS2 and S2 with poisoned attacks. He makes swarms that he joins unbreable and ignore their Squish! rule.
Tetto'Eko- Arcane Vassal and Scaly Skin 6+ are new. Has a 5+ Ward save. Can be placed in unit of Skinks with Kroxigor. Doesn't count as on "foot" and re-rolls dangerous terrain like the slann. Before Vanguard moves he gives D3 units Vanguard. Can still re-roll the comet to see when it hits, Still loremaster of Heavens at LV 2. Herald of Cosmic events- roll a D6 at the start of your magic phase and on a 1 all your wizards must re-roll 6s when casting spells, on a 2+ all your wizards re-roll 1s.
Also Aquatic now includes Marshes.
TikTaq'To- Ambushers, Forest Strider, Fear, Scaly Skin 6+, Flying Cavalry and all Terradons/RipperDactyls are Monstrous Cavalry. He can upgrade a unit of Terradon riders to become ambushers at a cost of 1 Skink per model. Blade of Ancient Skies- Ignores Armor saves, +1 bonus to hit against models with the Fly rule. Mask of Heavens- All Terradons in his unit use his WS. enemies suffer -1 to hit for shooting him or his unit.
Oxyotl- Master Predator- if he did not move then shots made from the golden blowpipe of P'Toohee auto wound on a to hit roll of 5+. P'Toohee- range 12 S3 poisoned with multi shots (3).
Re: New Lizardmen Rumours
Only thing else different about Kroq Gar is if Slain- Grymloq auto passes and gets Frenzy and never loses. Nothing happens if Grymloq dies.
Kroak- Can never have his wizard lv reduced to below 1. Lv.4 and knows Deliverance of Itza which he can cast multiple times at different ranges, if he forgets it, has it lost, stolen or swapped then he auto relearns it and the other wizard loses it. It targets all enemies within 12 and does 2D6 S4 hits unless the target is Daemonic, Undead, or Nehekharan Undead then it is 3D6. Has a 3+ Ward. Gives Temple Guard that he joins Unbreakable. -1 to hit him or any unit he joins. on a 2+ he doesn't take a miscast and instead takes a S6 hit and loses D6 power dice, if used through a Vassal and miscasts then the vassal takes a S6 hit as well. BS reduced to 1. no other changes.
Mazdamundi is Lv. 4 and can take any basic lore or high magic and is a lore master for whichever he chooses. is Stubborn. Has Becalming, Harmonic, Soul of Stone, and Transcendent healing. His weapon is no longer S5 but if he hits a model with magic items then on a D6 roll of 6 he destroys all their magic items. Sunburst Standard is a BSB Once per game at the beginning of enemy shooting phase enemies that target him and units within 12 of him suffer a -1 to hit them. Zlaaq has 3+ sacly skin. rest of them coming.
Gor-Rok gets T6, gains immune to psychology and predatory fighter. Resilient lets him only take 1 wound against Killing blow, heroic killing blow, and mulitple wounds on a 2+. His Mace allows him to re-roll failed to hit rolls and he earns extra attacks from PF on 5s and 6s. His Shield gives him +2 to armor save and if charged- enemy models in base contact with you take dangerous terrain at -1.
Chakax is unchanged except he destroys random magic items on a 5+.
Tehenhauin is a Lv3 Beasts wizard, Poisoned attacks against him must always roll to wound. He upgrades all skinks and skink riders to have hatred to skaven for half a slave per model. has acane vassal. His tide of serpents is D6 at WS2 and S2 with poisoned attacks. He makes swarms that he joins unbreable and ignore their Squish! rule.
Tetto'Eko- Arcane Vassal and Scaly Skin 6+ are new. Has a 5+ Ward save. Can be placed in unit of Skinks with Kroxigor. Doesn't count as on "foot" and re-rolls dangerous terrain like the slann. Before Vanguard moves he gives D3 units Vanguard. Can still re-roll the comet to see when it hits, Still loremaster of Heavens at LV 2. Herald of Cosmic events- roll a D6 at the start of your magic phase and on a 1 all your wizards must re-roll 6s when casting spells, on a 2+ all your wizards re-roll 1s.
Also Aquatic now includes Marshes.
TikTaq'To- Ambushers, Forest Strider, Fear, Scaly Skin 6+, Flying Cavalry and all Terradons/RipperDactyls are Monstrous Cavalry. He can upgrade a unit of Terradon riders to become ambushers at a cost of 1 Skink per model. Blade of Ancient Skies- Ignores Armor saves, +1 bonus to hit against models with the Fly rule. Mask of Heavens- All Terradons in his unit use his WS. enemies suffer -1 to hit for shooting him or his unit.
Oxyotl- Master Predator- if he did not move then shots made from the golden blowpipe of P'Toohee auto wound on a to hit roll of 5+. P'Toohee- range 12 S3 poisoned with multi shots (3).
Re: Rumeurs Hommes lezards
Je pense que Tetto'Eko va encore être censuré en tournoi
Tiens? On est pas encore au tour 1 et j'ai 3 hordes de Saurus à 12 pas de ma ligne de bataille...
Tiens? On est pas encore au tour 1 et j'ai 3 hordes de Saurus à 12 pas de ma ligne de bataille...
Re: Rumeurs Hommes lezards
Mouais, dans l'ensemble ça me semble pas super jouasse non plus ^^. Par contre je suis curieux de voir combien de stég/ancien/bastiladon on peut caser à 2500 points avec une base de skinks, des prêtres cieux pour une liste qui mise tout sur l'impact.
Plus j'y pense et plus je me dis que le slann va pas être un choix si obligatoire avec le gain de la Bête, les 2 pams et la profusions d'objets de sorts comme le machin solaire. D'autant qu'avec la règle prédateur il faut des baby sitter pour les 3/4 de l'armée conventionnelle... En tout cas c'est dans cette voie que je vais essayer de faire des listes mardi.
Plus j'y pense et plus je me dis que le slann va pas être un choix si obligatoire avec le gain de la Bête, les 2 pams et la profusions d'objets de sorts comme le machin solaire. D'autant qu'avec la règle prédateur il faut des baby sitter pour les 3/4 de l'armée conventionnelle... En tout cas c'est dans cette voie que je vais essayer de faire des listes mardi.
Morskit- A sa place à la table
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